מהי חבילת ספורט תיירותית? מה היא כוללת בתוכה ומדוע היא משתלמת יותר עבור אוהדי הספורט בישראל? כל מה שצריך לדעת על חבילות ספורט תיירותיות במאמר שלפניכם.

בעידן הגלובאלי בו אנו חיים, אנו יכולים בלחיצת כפתור אחת לצפות בשידורי ספורט מכל העולם. ההיצע הגדול של שידורי הספורט מרחבי העולם העומד לרשות אוהדי הספורט בישראל, מאפשר לכל אחד ואחת מהם לעקוב באופן רציף אחר קבוצות ספורט שונות מכל העולם. בנוסף להיצע השידורים המגוון של שידורי הספורט מהעולם, לרשות אוהדי הספורט בישראל עומדת האפשרות להיות נוכחים בזמן אמת באצטדיוני הספורט המובילים ביותר בעולם וכל זאת באמצעות חבילות ספורט תיירותיות המשלבות בתוכן גם חוויה ספורטיבית מרגשת  וגם חוויה תיירותית מהנה ומפנקת כאחד.

חבילות הספורט התיירותיות המשווקת לקהל אוהדי הספורט בישראל, כוללות בתוכן בעיקר חבילות אירוח המיועדות לצרכי צפייה במשחקי הכדורגל של מועדוני הספורט הגדולים ביותר בעולם, כאשר חבילות הספורט התיירותיות השונות העומדות לרשותכם כוללות היצע הולך וגדל של משחקי כדורגל של הליגות הבכירות באירופה האהובות במיוחד על אוהדי הספורט בישראל.
 

מה כוללת בתוכה חבילת ספורט תיירותית?

חבילות הספורט הן למעשה חבילות כדורגל תיירותיות המשלבות בתוכן גם טיסות הלוך וחזור ליעדי החבילה, גם כרטיסי כניסה למשחקי הכדורגל של מועדוני הכדורגל הבכירים ביותר בעולם וגם שהות מפנקת במלון הממוקם בקרוב לאזור בו נמצא אצטדיון הכדורגל בו תצפו במשחקים השונים בהם בחרתם.

חבילות אלו הן למעשה חבילות "הכול כלול" ההופכות אותן לחבילות התיירותיות המשתלמות ביותר וזאת על פי חשבון פשוט: במקום לרכוש טיסה בנפרד, מלון בנפרד וכרטיסי כניסה למשחקי הכדורגל השונים בהם תרצו לצפות מהיציע, אתם פשוט רוכשים חבילת כדורגל אחת מושלמת ומשתלמת המאפשרת לכם ליהנות מכל מרכיבי החבילה במחיר אחד! בנוסף, האירוח במלון הנכלל בחבילה הינו אירוח ברמת "הכול כלול" וכך למעשה אתם לא צריכים לדאוג לפרטים הקטנים הנלווים לשהות בחו"ל.
 

איך מזמינים חבילת ספורט תיירותית?

את חבילות הספורט התיירותיות השונות תוכלו לרכוש באמצעות סוכנות תיירות שונות הפועלות במרחבי רשת האינטרנט, כאשר אחד מהאתרים המובילים ביותר בתחום הינו אתר TIKTIK הנחשב לאחד מאתרי הכרטיסים וחבילות הספורט המוביל ביותר בתחומו. באתר של חברת TIKTIK, תוכלו למצוא היצע מרשים של חבילות ספורט למשחקי הכדורגל הגדולים ביותר באירופה וזאת לצד חבילות תיירותיות להופעות של אמני מוסיקה ובידור מובילים בחו"ל. 

חבילות כדורגל תיירותיות מורכבות ממשחק כדורגל אחד ו/או יותר בו תצפו במהלך שהותכם בחו"ל, כאשר לאורך כל תקופת שהותכם ביעד הנבחר, תוכלו ליהנות מחבילת אירוח "הכול כלול" באחד מהמלונות המובילים ביותר ביעד הרצוי לכם. חבילות הספורט השונות כוללות בתוכן גם כרטיסים למשחקי ליגת האלופות לעונת 2018/19 וגם את מיטב המשחקים המסקרנים ביותר באירופה, לרבות, משחקי הסופר קלאסיקו של ספרד ועוד.

‬ ‪ ?