ג', 29/07/2014 - 10:41

כרטיסים לריאל מדריד

אתם נמנים על אוהדיה של קבוצת ריאל מדריד? אוהדים מושבעים של משחק הכדורגל? רוצים להיות נוכחים באחד ממשחקי הבית של קבוצת ריאל מדריד? הגעתם למקום הנכון.

באתר זה תוכלו למצוא מגוון נרחב של כרטיסים לריאל מדריד, לכל המסגרות בהן הקבוצה נוטלת חלק, לרבות, משחקי ה- לה ליגה, משחקי גביע המלך הספרדי, משחקי גביע הליגה הספרדית ומשחקי ליגת האלופות. אנחנו בחברת TIKTIK מתמחים בשיווק חבילות ספורט וכדורגל, וכפועל יוצא מכך, מאפשרים לכם ליהנות מרכישת כרטיסים לריאל מדריד, הן באמצעות רכישת חבילות כדורגל מלאות הכוללות טיסות, בתי מלון וכרטיסי כניסה למשחקים, והן במסגרת הזמנת כרטיסים בלבד למשחקי של ריאל מדריד.

ריאל מדריד, הנחשבת לאחת הקבוצות הגדולות ביותר באירופה, היא גם מחזיקת שיא הזכיות באליפות הליגה הספרדית. לרשות הקבוצה 32 אליפויות ליגה, 9 זכיות בגביע אירופה (מספר שיא של כל הקבוצות מאז תחילת המפעל בשנת 1955), 18 זכיות בגביע המלך הספרדי, 9 זכיות בסופר קאפ הספרדי ועוד תארים רבים.

כרטיסים לריאל מדריד- הסנטיאגו ברנבאו

משחקיה הביתיים של קבוצת ריאל מדריד מתקיימים באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו הממוקם בעיר מדריד. האצטדיון נחנך בשנת 1947, והוא נושא את שמו של נשיא המועדון באותם ימים. אצטדיון זה מכיל קרוב ל-80,000 מקומות ישיבה, ובנוסף למשחקיה של ריאל מדריד הוא מארח גם את משחקיה הביתיים הרשמיים של נבחרת ספרד.

ריאל מדריד הנחשבת לקבוצה מעוטרת התארים בכדורגל הספרדי, היא ללא ספק גם אחת הקבוצות האהודות ביותר מחוץ לספרד, ולרשות הקבוצה מיליוני מעריצים מסביב לעולם, כאשר בכל אחד ממשחקי הבית של הקבוצה תוכלו לפגוש בקבוצות תיירים המגיעות מסין, יפן, קוריאה, אמריקה הלטינית ואפילו מישראל.

כרטיסים לריאל מדריד משווקים על ידינו לאורך כל עונת משחקי הקבוצה בכל המסגרות, דבר המאפשר לכם להזמין מראש כרטיסים למשחקים הגדולים והחשובים ביותר של הקבוצה, גם במסגרת מפגשי הליגה המסקרנים, גם במסגרת משחקי הכרעה במסגרת גביע המלך הספרדי וגם במסגרת משחקי שלב הבתים ושלבי הנוק אאוט בליגת האלופות.

כנסו עכשיו למערכת החיפוש העומדת לרשותכם באתר וצפו במשחקיה הקרובים של ריאל מדריד להמשך העונה בכל המסגרות, את אחד (או יותר) מהמשחקים, גם אתם תוכלו לראות מגובה הדשא...

‬ ‪ ?